Inhoud winkelwagentje laden...
Bekijk winkelwagen Afrekenen
Winkelwagen subtotaal:

Veelgestelde vragen

Product niet meer op voorraad of een laag voorraad?

Het kan soms voorkomen dat een product weinig op voorraad is of is uitverkocht. Wees geduldig omdat we streven naar de beste deals. Via onze Facebook pagina brengen wij onze klanten op de hoogte van de aanvullingen voor producten die zijn uitverkocht en producten die een laag voorraad hoeveelheid hebben.

Heb je een product gevonden die is uitverkocht? Volg ons dan via Facebook en blijf op de hoogte van nieuwtjs.

Het komt soms voor dat een product uit het assortiment is. In dit geval zal het niet meer op de webpagina verschijnen.

Onze Facebook waar u nieuwtjes, coupons en acties kunt volgen is: Hairsup-Facebook

Wat zijn de verzendkosten?

Orders binnen Nederland worden vanaf een bestelwaarde van €35,- gratis verzonden tenzij anders vermeld. Orders onder de €35,- betaalt u €5,75 verzendkosten. Zendingen onder rembours zijn hiervan uitgezonderd.

Shipping for other countries then the Netherlands are 10 euro / order. Orders over 150 euro are free of charge for EU countries.

For shipping outside the EU please contact us.

Verzendkosten betaald voor orders boven de 35 euro?

Het komt soms voor dat een klant de selectie gratis verzending vergeet te selecteren. U hoeft in dit geval alleen maar af te wachten, omdat de verzendkosten binnen 3 werkdagen weer op u rekening staan. Is dit niet het geval laat het ons dan zsm weten via email: info@hairsup.nl

Wanneer ontvang ik de producten?

Uw order wordt direct na ontvangst van de betaling verwerkt (tijdens kantooruren). Orders die voor 17:00 zijn besteld op een werkdag worden de volgende werkdag op het aangegeven verzendadres geleverd. Mocht het onverhoopt voorkomen dat uw order niet binnen drie werkdagen verzonden kan worden ontvangt u hierover een bericht. Indien u uw pakket binnen 1 werkdag niet heeft ontvangen dan kunt u ons een bericht sturen via: info@hairsup.nl .Wij onderzoeken dan waar u pakketje is.

Ieder jaar tussen mid november en eind december hebben wij, DHL & PostNL het extra druk. Het kan dan voorkomen dat uw pakketje 1 dag is vertraagd. We adviseren iedereen om tijdig te bestellen in November & December.

Retourneren en Ruilen

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Hoe los ik dit probleem op?
Stuur direct een email naar ons en meld de fout. Vermeld daarbij uw order nummer. Onze klantenservice medewerker zal u verder helpen om het probleem op te lossen.

Ik heb het verkeerde product besteld en wil dit ruilen. Hoe los ik dit probleem op?
U kunt producten, die niet gebruikt zijn, binnen 14 dagen bij ons retourneren. Hieronder vind u ons adres waar de producten geretourneerd kunnen worden. Stuur ongebruikte goederen terug nadat u ons op de hoogte heeft gebracht via email.

Het retouradres is: Hairsup.nl, Herenweg 64 – Unit 43, 3602AR, Maarssen

Hoe kan ik op Hairsup.nl betalen?

We willen dat je veilig en met plezier winkelt. Daarom gebruiken we alleen betaalsystemen die gebruik maken van de meest betrouwbare systemen. Hieronder vind je alle mogelijke betaalmethoden binnen Nederland en België terug, zodat je de betaalmethode kunt kiezen die het beste bij je past.

Vooraf betalen: iDeal (Binnen Nederland)

Gemakkelijk en veilig, betalen via iDeal. Deze optie kun je kiezen als je online via je bank wil betalen.

 

Vooraf betalen: Creditcard (Wereldwijd)

Je kunt met creditcard (Mastercard, Visa of American Express) direct betalen, een snelle en veilige betalingsmogelijkheid. Bij deze betaalmethode dienen het afleveradres en factuuradres overeen te komen.*

 

Vooraf betalen: PayPal (Wereldwijd)

Ook kun je direct betalen met het saldo dat op je PayPal-account staat. PayPal is als het ware een extra rekening van jezelf, maar dan online. Het voordeel hiervan is dat je geen pasje, Randomreader of ander object hoeft te pakken als je wil betalen. Je logt simpelweg in via je PayPal-account en betaalt in slechts enkele stappen met je PayPal-saldo. Je hoeft dus ook geen financiële gegevens op te geven.

 

Vooraf betalen: Bancontact / Mister Cash (Binnen België)

Mister Cash, ook wel Bancontact genoemd, is een veilige, vertrouwde en gemakkelijke betaalmethode waarbij de betaling direct wordt uitgevoerd en wordt bijgeschreven. Deze optie kun je kiezen als je online via je bank wil betalen.

Contant bij afhaal.

Uw kunt bij ons ook contact betalen als u ons bezoekt en uw bestelling komt afhalen.

Ik ben een zakelijke klant. Krijg ik een factuur dan wel korting bij bestellingen?

Iedere klant ontvangt altijd een factuur bij zijn bestelling. Zakelijke klanten kunnen van extra voordelen profiteren. Bent u geïnteresseerd in een product en wilt u deze vaker aanschaffen of wilt u grotere hoeveelheden kopen? Neem dan contact met ons op via info@hairsup.nl en laat ons weten waar u naar geïnteresseerd bent en in welke hoeveelheden!

Overige vragen?

Stel u vraag via email: info@hairsup.nl

Wij streven ernaar binnen twee uur een antwoord te geven op uw vragen.